de laatste dagen in NL en de eerste in Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Mitchel Voets - WaarBenJij.nu de laatste dagen in NL en de eerste in Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Mitchel Voets - WaarBenJij.nu

de laatste dagen in NL en de eerste in Bonaire

Door: Mitchel Voets

Blijf op de hoogte en volg Mitchel

01 September 2014 | Bonaire, Kralendijk

Zondag 24 augustus het was eindelijk zover mijn feestje zou zijn die avond. Een dikke kater van de vorige dag haha maar ik had er zin in. De eerste mensen waren er om 8 uur dus ik haasten maar het kwam allemaal goed ! en iedereen is altijd welkom. Gert had 's middags de muziek al opgezet dus dat kwam helemaal goed. Op een gegeven moment toen iedereen er was en het feest gezellig was kwam opeens de zanger binnen lopen. Ik wist niet wat me overkwam omdat ik het wel 100x had gevraagd omdat ik het zo graag wou. En toen ging het dak eraf, DUS GLANERBRUG NOGMAALS BEDANKT !!! Al met al was het een top feest en als ik me kut voel hier dan kijk ik 1 van die filmpjes terug en dan gaat het stukken beter. En ook al leek het bij het afscheid met iedereen aan het einde van mijn feestje dat ik heel nuchter was. Nou ik heb toen ik boven was gehuild als een baby :'( haha

En toen was het zover, nadat ik en mama maandag de laatste dingen hadden ingepakt en de koffer 12 keer open hebben gehaald omdat die GODVEREDOMMMEEE elke keer te zwaar was :(( . Maar toen was het zover na een kort nachtje (waarbij ik gewoon goed heb geslapen, omdat ik het benul niet had en nog steeds niet heb dat ik hier 5 maanden blijf en niet alleen op vakantie ben) maar om half 6 ging de reis toch echt beginnen, eerste halte was Schiphol. Ik met de koffers bij Anouschka in de auto waarbij we nog 1x een feestje hebben gemaak wat echt top was ! dit soort achterlijke dingen ga ik ook echt met iedereen missen !! Toen ik in de auto wilde stappen om naar schiphol te gaan om half 6 sochtends stapten er opeens 2 mensen uit een auto dus ik dacht huh wtf doen mensen zo vroeg op straat . Opeens keek ik goed en zag ik Shirley en Dam met een slaaphoofd en in de pyjama uit de auto komen om me toch nog een laatste kus te geven ! SUPER LIEF.
Eenmaal aangekomen op schiphol met enige vertraging kwamen we Sofie tegen, dus even samen ingecheckt wat wel 45 minuten duurde. een sigaret daarna gerookt en toen afscheid genomen ! pff wat een moeilijk moment was dat voor iedereen. Allemaal huilen en zwaaien en er gewoon als dikke debielen blijven staan ook al zijn we al door de douane heen (jaaaa, we zagen jullie wel hahahahhaha)
Sofie en ik zijn daarna direct naar de gate gegaan en een plek opgezoht, toen kregen we te horen dat we 2 uur vertraging hadden dus super kut, maar niets aan te doen. Na 2 uur mochten we het vliegtuig in en ging de reis eindelijk beginnen.

Toen we aankwamen op Bonaire wat echt een verschrikkelijke landingsbaan is want je ziet alleen maar water en ineens voel je grond haha. Maar eenmaal aangekomen daar met een dikke jetlag werden we opgehaald door een heel aardige vrouw (is mijn Front Desk manager) dus het was helemaal top. we kregen de sleutels van ons appartement en gingen erheen. Toen ik binnenkwam was het echt top , super schoon en best ruim. En ik ben er nu achter gekomen dat ik het mooiste appartement heb van alle stagiaires dus mij hoor je niet klagen. Ik heb alleen een dikke hekel aan schoonmaken, afwassen, wassen, afstoffen, dweilen, vegen en al het andere wat met schoonmaken te maken heeft. maar soms moet je wel, want dan lopen er nog net geen ratten door mn kamer dus ja. Savonds zijn we gaan eten in het restaurant van het hotel samen met de andere stagiaires Tim & Michelle.

De volgende dag hebben we ontbijt gehad in het restaurant, daarna een rondleiding en toen we daarmee klaar waren kregen we vrij, dus hup snel omgekleed en met zn 4 en richting de stad. Onderweg scooters gehuurd voor een paar dagen en gaan met die banaan. Een beetje het eiland rond gereden en ik vind het eiland groter dan ik had verwacht. Lekker gegeten met zn 4e boodschappen gehaald en lekker weer vroeg naar bed want die jetlag was nog steeds niet weg,

Het verhaal over mijn 1e stagedag, verjaardag en andere leuke dingen vertel ik later !

Ik mis jullie allemaal en zie jullie snel weer in februari !

NOOHH AJOOOOOOO vanuit Bonaire

  • 15 September 2014 - 20:44

    Shirley Middelhoff:

    Mooi verhaal schatje. Hou je in de gaten dikke kusssse

  • 15 September 2014 - 21:14

    Soraya:

    Mooi geschreven neefje.!
    En wat een ervaring al he.
    Kan niks anders zeggen dat ik trots op je ben!
    Dikke Kus

  • 15 September 2014 - 22:43

    Noëmi:

    Goed verhaal lieverd! Zo zijn we toch nog een beetje bij je :)
    Ik wacht af tot je volgende verhaal!
    Xxxxxxxx

  • 15 September 2014 - 23:10

    Mandy:

    mooi hoor schat! trots op je en ik volg je! xxx

  • 15 September 2014 - 23:35

    Damiana:

    top verhaal lieverd kijk uit naar se volgende noh wat zegge we dan????? ajooooooo

  • 15 September 2014 - 23:37

    Christa:

    Ik hou je verhaaltjes in de gaten..
    Alles er in zetten he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Mitchel

Actief sinds 13 Juli 2014
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 3456

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 03 Februari 2015

stage bonaire

Landen bezocht: